Det ser ut att bli en händelsefull vecka ändå...

Jag trodde inte jag skulle göra någonting den här veckan... Men det händer lite saker iallafall. Jag kom på att vi har ju Öppet Hus i skolan på Torsdag, där jag ska vara guide. Imorgon händer ingenting, förutom att jag måste intervjua min mormor. Det är till Arbetssätt och Lärande-lektionen på fredag, och hinner inte på Torsdag på grund av det öppna huset.

Sen på Fredag har jag fått ändrade planer. En bekant till Mamma hade vunnit biljetter till Let's Dance men kunde inte gå så då fick Mamma dom. Så jag ska få gå på Let's Dancefredag! Det ska bli så kul. Mamma frågade mig sist av alla i familjen (bara för att jag kom hem sist...) och jag behövde inte tänka en enda sekund innan jag tackade ja. Det ska verkligen bli skitkul.

Idag har det först varit Mediekunskap. Det var tråkigt, och jag tror våran lärare märkte att jag inte var så intresserad idag... Ond blick när jag mötte honom under rasten... Sen var det lunch, vi fettade till oss lite och åt på McDonalds. Nu i efterhand borde man kanske inte gjort det, de tog ju livet av mig. De har ju som ni säkert läst alltid varit bra på att spela musik, men idag var de bättre. De började med att spela Erik Segerstedt, sen Måns Zelmerlöw. Efter det tog de livet av mig verkligen, de spelade Camilla "Cam Tyler" Håkanssons Feels like heaven. Den är knappt känd så blev mäkta förvånad... Sen fortsatte de med Marie Picasso och Sonja Aldén. Heja Donken!

Fortsatte med Webb och jag satt och glodde framför datorn.. Friends-möte, sen slutade vi! Till musikalen, där körde vi igenom sångerna, sen fortsatte vi med lite teater-övningar och i slutet av lektionen fick vi reda på rollerna. Jag ska spela Tick eller Tack, och spelar då även lärare... Inget jag hade önskat, men det fick bli så. Jag blev besviken, men kändes bättre efteråt då våran sånglärare sa att de var väldigt tunga roller då man måste va noga i sitt pratande typ. På sånglektionen gick vi igenom några låtar inför konserten i april, det blir kul.

Nu är jag hemma och har ätit middag och allt sånt där. Har suttit här i typ 2 timmar och ska nu bädda ner mig i sängen. Imorgon är det upp tidigt, idrott klockan 8! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0