EN VECKA KVAR!!!!

Godmorgon!

Det är lördag, men inte vilken lördag som helst. Dels är det Körslaget-final idag och dels är det bara en vecka kvar tills första deltävlingen drar igång! Jag kan knappt tro att det är sant egentligen, det är verkligen bara en vecka kvar!!!! Det är så kul att man blir galen.

Nästa vecka börjar 6 veckor utav Glitter&Glamour. Jag varnar mina klasskompisar här och nu: Var beredda på mycket, och då menar jag verkligen mycket, prat om att det börjar på lördag. Allt vad jag tror, vem som är bäst och sämst och allt sånt där. Ja, ni fattar!

Nu ska jag iallafall ta mig upp ur sängen, börjar väl bli dags när klockan faktiskt har passerat 12?

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det bli mer än vad det redan är? XD

2009-01-31 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0