Finally it's Friday!

Yes, då var det äntligen fredag igen. Veckan är slut, och snart Januari. Det innebär ju att Februari börjar, månaden vi alla längtat efter hur länge som helst nu! Då börjar Melodifestivalen. På lördag nästa vecka kör de igång, och jag kan, som så många andra, inte riktigt bärga mig. Vill ha 7 februari typ NU!

Jag hinner inte blogga så mycket mer just nu, utan får ta det sent ikväll när jag kommer hem. Idag ska jag och Mamma på Let's Dance! Jag tycker det ska bli skitkul och ser verkligen fram emot det. Vem vet, man kanske stöter på lite skvaller där också. Ja, nu måste jag dra från datorn. Ska snart äta, och välja ut vad jag ska ha på mig ikväll!

Hörs sent ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0