Guldbaggegalan

Ja, nu börjar klockan rinna iväg och alarmet ringer om typ 7 timmar eller nånting... Därför väntar snart sängen.

Ikväll var det Guldbaggegalan på TV, Sveriges filmpris. Det var en bra gala, med inte alltför mycket humor. Lite lagom. Det jag tänkte på var att det var samma filmer som var nominerade, Låt den rätte komma in, Arn - Riket vid vägens slut och Maria Larsson *nånting*.. Okej, några fler var det. Men bara samma filmer... Det roligaste måste väl ändå ha varit Johan Glans och Björn Gustavssons Abba-medley, det var sjuuuukt roligt!

Som tidigare sagt, jag hämtade Theo idag och vi gick hem hit. Här blev det middag, och sen åkte alla utom mamma iväg till Sollentuna och handlade lite.

Märkte nu, att jag hade fått mail ifrån rektorn. Lektionen idag var tydligen inte inställd som jag hade uppfattat det, utan vi hade rektorn som vikarie. Jaja, det är sånt som händer...

Nu ska jag sova så jag vaknar pigg och glad! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0