Högt tryck under Öppet Hus!

Ja, jag är hemma och har varit så i ungefär 2 timmar. Öppet Hus var kul, det var väldigt mycket folk så det fanns alltid något att göra. Det var verkligen hur kul som helst, jag älskar ju att prata så det passar mig som handen i handsken! Massa springande mellan våra 3 plan, och pratandes om ALLT! Verkligen allting, karaktärsämnena, matsalen, APU, perioder, lektioner.

Nu har jag hamnat i soffan i mitt rum som vanligt, och ser på TV. Ska nog snart stänga ner här, även fast jag inte ska sova än. Sova kommer senare, och jag kommer säkert inte kunna sova på en gång. Det har jag inte kunnat sen lovet, jag har skitsvårt att somna på kvällarna! Tar säkert minst en timme... Hoppas på bättre idag, då jag är slut efter det Öppna Huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0