Imorgon börjar skolan...

... och jag är taggad, men ändå jävligt otaggad. Det kommer bli kul att komma tillbaka och få träffa klassen och så, och även få in den vardagliga rytmen man helt tappar när man har lov. Det jag inte känner för är själva pluggandet, sakerna som ska lämnas in. Det var några saker som skulle lämnats in innan lovet som jag inte gjorde, som en läslogg varje vecka om boken Hantering av odöda. Jag har knappt börjat på boken, så jag vet inte hur det kommer gå... Två artiklar till journalistiken ska in senast tisdag, och jag orkar inte med dem just nu.

Så jag är väldigt delad när det gäller skolstarten imorgon.

Grammisen dåra, det var kul. Peter Settman är ju så rolig, sen de där inslagen med sketcherna de hade. De var rooooliga. Fast de måste lära sig att man inte får döda oss bara sådär. Kocksgatan och Åsögatan! Det är inte bra, framförallt när man saknar människorna lite för mycket.

Nu funderar jag på att krypa ner i sängen och se lite på TV, varva ner och sedan sova. Kommer vara jättetrött imorgon, då dygnsrytmen inte är som den varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0