Körslaget

Fjärde programmet av Körslaget är nu påväg mot sitt slut, alla körer har sjungit klart och det blev nu reklampaus. Jag tror nog faktiskt att körerna iår är av högra klass en de förra året. Det känns så. Jag tror faktiskt att i dagens program gillade jag Eriks kör bäst! Han hade ett snyggt arrangemang, och låten är bra. Sen var det kul att Danny och Mattias hoppade in och körde lite.

Efter Eriks kör kände jag mest för Hannas kör, hon har en riktigt stark röst den där Hanna Hedlund! Vem som åker ut får vi veta alldeles strax...

Idag var jag iväg till Täby Centrum med familjen och moster. Vi kollade runt lite, jag köpte Gelwax till håret och sen fikade vi också. Sen åkade vi hem och det har varit segt idag, har varit trött som bara den...

Inget plugg idag, så det får bli imorgon istället. Det måste bli imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0