Lite andrum

Den här veckan är väldigt fullspäckad, det är mycket plugg. Idag har jag dock ingenting till imorgon. Jag ska bara skriva ut lite bilder och ta med till bild-lektionen imorgon. Givetvis har jag saker att göra som ska in så fort som möjligt, men jag orkar verkligen inte... Jag tänker ta hand om det i helgen istället.

Jag planerade förut att åka med A-K ner till Emma som det var tänkt nu till helgen, då SJ hade så billiga resor... Jag valde dock att inte åka, för jag visste att jag skulle ligga till såhär i skolan. Det var ett smart val.

Eftersom jag har tid för annat nu, ska jag fixa lite i rummet... Har städat för några veckor sen, men några ställen hann jag inte med. Borden här är till exempel fulla med skit, så de ska rensas... Sen ska jag flytta filmer och spel, för jag får inte plats... Det börjar bli så många nu!

Lika bra att börja plocka på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0