Nytt schema och karaktärsämne

Vi har precis fått ett mail om vilket vårat nästa karktärsämne blir... Jag kommer läsa Webbprogrammering. Inte direkt taggad på det, men får bita i det sura äpplet och ta det. Jag valde det ju själv, och man kan ju hoppas att jag förstår någonting iallafall. Det ska kanske inte vara alltför svårt, det är ju ändå bara en A-kurs.

Det nya schemat kom idag också, och det är hemskt. Vi förlorar våran sovmorgon på måndagar till 11:50, och kommer istället börja klockan 10. Iochförsig är det rätt lugnt. Tisdagen ser ut som vanligt, sen kommer vi till den hemskaste dagen av dem alla. Onsdagar börjar vi klockan 8, med IDROTT! Det betyder att jag måste gå hemifrån senast klockan 7, fast en fördel är att man inte behöver duscha på morgonen. Det roliga med idrottslektionen är att vi kommer ha den på SATS. Det kan bli kul.

Torsdagar börjar vi klockan 9, också med idrott. Den funkar den med, men ändå jobbigt att börja med idrott... Idrott är ett nytt ämne vi börjar med nästa vecka, och vi börjar även med Arbetssätt och Lärande som jag inte har någon aning om vad det är... Den lektionen ligger på fredagar, och då börjar vi bara 5 minuter tidigare än nu. Slutar tidigare dessutom.

Som sagt, jag gillar inte det nya schemat, och framförallt inte onsdagar!


Kommentarer
Postat av: Annika

Arbetsätt och lärande e en kurs som man typ somnar på. Vilka arbetssätt som finns (som om man inte vet dt xD) lyssna, skriva, prata m.m. sen handlar dt typ oxå om hur man kan arbeta asså typ grupp, ensam, portfoliopärm, PBL m.m. m.m.



Rättare sagt boooooring xD

2009-01-13 @ 18:10:38
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0