Hemma

Då var man mätt och belåten, och har dessutom kommit hem. På musikalen fick vi se manuset för första gången, det var kul! Till nästa vecka ska vi fundera på roller vi vill spela... Vilken roll ska man välja? Hmm...

Imorgon har vi Matteprov, det är fortfarande enkla saker. Så mycket plugg blir det inte idag. Sist vi hade Matteprov kollade jag igenom allt en gång, och på det provet fick jag MVG.

Vad ska man hitta på nu då? Jag funderar på att photoshopa lite. Börja på en ny header, snart dags att slänga ut julen här. Det får vänta några dagar eller så, och jag ska dessutom lägger ner extra mycket tid på att göra den här nu, så det blir toppen!

Nu rullar musik här, och jag ska se om TVn erbjuder något först.

Kommentarer
Postat av: Annika

Lyckos alla er som har PS! (A)

2009-01-13 @ 21:32:21
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0