Längtar...

Idag mår jag iallafall bättre än igår, men när jag bloggat igår och låg och kollade på filmen så kom illamåendet tillbaka... Fast idag har jag som tur är itne kännt någonting! Det är skönt.

Jag har inte bloggat på hela dagen.. Även fast jag haft tid, men har inte vetat riktigt vad jag ska skriva. Idag har jag iallafall bokat tågbiljetter, fan va kul det ska bli! Sen har jag varit duktig och plockat ner min julgran. Jag kände att det var på tiden... Men till mitt försvar så har jag inte haft så mycket tid, eller kanske helt enkelt inte orkat. Nu är den iallafall nere.

Ja, då har klockan passerat 20.00 och kvällen är på ingång. Vad som händer ikväll vet jag inte... Jag ska kolla om det finns någon intressant film på TVn, men tror inte det är så möjligt. Har för mig att det inte fanns någon intressant, så då får det bli att sätta igång någon jag har här hemma.

Till sist tänker jag bara bjuda er på ett klipp jag hittade på Youtube. Ganska stor skillnad jämfört med hur allt ser ut nu va?



Fin person på kör, Melodifestivalen 2009 börjar om mindre än 2 veckor!

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag har sett det där klippet ALLDELES för många gånger... and I loooooooove it! <3

2009-01-26 @ 06:05:27
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0