Dagen

Efter att ha haft uppe skriva nytt inlägg i säkert minst en timme har jag egentligen inte kommit på hur jag ska skriva. Ibland har jag väldiga problem att påbörja ett inlägg. Någon mer än jag som har de problemen?

Dagen idag har iallafall varit som vilken som helst, tråkig. Var ju till doktorn imorse, jag hade växt en halv centimeter på ett år, vilket betyder att jag växt klart. Därför var det sista besöket där, så nu hamnar jag på Vårdcentralen istället. Sen åkte jag till skolan och åt lunch, sen var det Webbprogrammering. Det funkar, varken kul eller tråkigt! Vi slutade vid 20 över 3, då gick jag ner till Nacka Strand. Där stötte jag på Emil och vi gjorde sällskap till Centralen, trevligt!

Vid Centralen gick jag och hämtade ut biljetterna jag bokade igår, så nu har vi dom i handen. Lite kul var dock att det är för 2 personer, och vi fick totalt 6 biljetter. Sen åkte jag hemåt, svängde in på Åhléns och sa hej till syster. När jag kom hem blev det middag och efter har jag inte gjort så mycket vettigt. Bara suttit här vid datorn typ och glott på TV.

Nu ska jag dock snart ta och sova, imorrn är det Mediekunskap och Webbprogrammering. Klockan ringer vid 6, så det blir ett Godnatt här.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: danten89

Så dem är dina favoriter ;)

Adda min U know what :P

2009-01-26 @ 22:17:56
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0