Film-lovet

Nu har första dagen på ny vecka inletts! Veckan då lovet slutar och det är dags att åka till skolan varje dag. Jag tycker dock delar av det kan bli kul... Fast vissa saker kan jag gärna skippa också. Som Svenskauppgifterna jag inte har lämnat in, inte läst ut boken heller... Journalistiken har jag två uppgifter kvar på, och det känner jag just nu inte för att göra heller men måste för att få MVG.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, som resterande lovet... Några filmer har det blivit, och igår fortsatte jag kvällen med filmen Vänner för livet. Jag såg inte klart hela, då jag råkade somna... Men det jag såg var riktigt bra, och jag borde nog se klart den snart. Fast inte idag!

Jag såg på 13 snart 30 som slutade nyss och den var bra, men nu vill jag se ytterligare en film... Vet inte vilken?! Någon som har en bra idé?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0