Välkommen till 2009!

Oj, nu är klockan mycket... Vi var igår på Tolvslaget på Skansen och hade det trevligt. Fast kallt var det. Stå utomhus från halv 4 till halv 1 är inte så varmt när det är flera minusgrader. Givivetvis stod vi inte utomhus hela tiden, men nästintill. Var inne och värme oss max 1,5 timme.

Sanna tyckte inte vi var kloka, bara för att vi utsatte oss för kylan för att få se henne repa. Blev inte alltför mycket till träff, bara ett hej och kram när hon kom, samt lite prat från scen. Det roligaste måsta ha varit: "Men du kan ju sjunga utan mikrofon" " Ja, visst EEEEMPTY ROOOOOM! Ehm, nää..."

Hon sjöng den fantastiska akustiska versionen av Empty Room och sen även Happy New Year som var helt fantastiskt. Jag blev lite besviken på Skansen, för att de inte skjöt några raketer... Men vi såg ju stora delar av Stockholm ändå som skjöt. Sen var det slut, vi försökte få tag på Sanna men det gick inte.. Så vi åkte hem istället, kollade lite saker på datorn sen väntade sängen.

Nu ska jag nog ta mig upp och klä på mig.. Vi har inte ätit frukost än, men så är det när man är trötta. Senare idag ska det komma en årskrönika.

Till sist vill jag bara passa på att välkomna er till ett nytt år, 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0