Vilken tråkig dag...

Usch, den här dagen har inte varit kul.. Jag har inte gjort mycket, men jag har inte mått tipp-topp så. Jag fick under dagen helt plötsligt väldigt ont i magen, och blev illamående... Sen gick det i vågor, ibland kände jag ingenting och ibland mycket. Någon som har någon aning om vad det kan tänkas vara?

Just nu mår jag väl hyfsat bra och ska lägga mig i sängen, eller kanske ligger kvar i soffan... Iallafall ska jag se på Wallander-Mörkret som går på TV4+. Sen blir det väl sova, och imorrn ska jag verkligen försöka mig på att läsa boken i Svenskan... Så jag slipper skiten någon gång!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: danten89

Nice Blog :P

2009-01-25 @ 20:15:50
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0