Woho, klar med pluggandet!

Ja, då var man klar med pluggandet. Äntligen! Det har tagit sin tid, men det är väl mitt eget fel... Jag hade kunnat vara klar lite tidigare, om jag skrivit allting på en gång. Det jag har gjort är att skriva loggar till Flugornas Herre som jag läst på Engelska. Sen förberett en kort presentation om den. Jag tror dock loggarna är för korta, men det är skitsamma. Jag förstod inte riktigt vad det var man skulle skriva så jag har chansat.

En nackdel när jag gör skolarbeten, när man ska reflektera själv. Det är att jag vet precis vad jag tycker inne i huvudet, men att lyckas få ner allting på papperet har jag stora problem med. Därför blir det ofta väldigt kort...

Nu ska jag iallafall ta ner lådan som står på min säng, sen krypa ner i den. Sängen alltså. Klockan ringer om cirka 7 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0