Det osar mat...

Det funkade att ställa klocka imorse och komma upp. Den ringde klockan 10 och jag kämpade upp ögonen för att kunna vakna. Gick inte upp dock, men vaken var jag!! Strax efter 12 åkte jag, mamma o pappa till Täby för att handla. Både in på Coop och Ica. Inte hittade jag något av värde för mig där. När vi kom hem var vi tvugna att väga en av påsarna för den blev så galet tung. 24 kg bara...

Datorn drogs igång på en gång såklart och där satt jag sen till nu ungefär. Nu har jag flyttat ut mig till köket och slagit mig ner vid mamma o pappas dator för att blogga lite snabbt. Datornörd? Nejdå...

Jag blir iallafall inte långvarig här, för nu ska jag hjälpa mamma med maten. Jodå, jag kan om jag vill! Det blir tacoooooooos till middag, ute i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Emma

jaha gör dem, ok, men jag vill iaf se Alexander:)

Ska du på sommarkyrsset snart då eller ska du kanske på Lena och Orup?:)

Förlåt med sent svar, men har haft fullt upp sen allsången i varberg, det var grymt kul där föressten:) Nu blir det film, kram!

2009-07-22 @ 23:01:51
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Hej Micke! Hoppas att du mår bra!!! Jobbar denna vecka sedan 2 sem v till. Vi vill till Gbg för att titta på Linda men inget är klart, krockar med andra saker... Simon hälsar tillbaka!!! Sköt om dig!!! KRAM E-M & Simon

2009-07-23 @ 00:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0