God eftermiddag!

Klockan ringde klockan 9 imorse för att jag skulle lyckas vakna, och jag gjorde det faktiskt! Det var skönt. Sen att jag låg kvar i sängen (slumrade till max 15 min också...) ända tills typ 12 gör inget. Då hoppade jag direkt på lunchen, och åt rester från gårdagens middag. Det var fortfarande lika gott!

Sen fastnade jag här vid datorn, och har suttit här i några timmar nu... Youtubat massa filmer, lite research, pratat med Carro, Facebookat och så..

Jag ska försöka blogga mera tänkte jag. Har en del att blogga om, som typ HELA JUNI! Dags att sätta igång...

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska med på Lena&orup men jobbar under dagen, men hoppas på bra plats ändå!



Vi ska på sommarkrysset när caroline och scotts är där, då kanske vi ses:)?

Nu ihelgen kommer min mormor, vill inte ta med henne det;) hehe!

2009-07-23 @ 21:17:00
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Loella

ja det får du verkligen göra hehe läs även min blogg ler

:-)

2009-07-23 @ 23:03:17
URL: http:///loellaberglin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0