God eftermiddag!

Ja, då har dagen hunnit gasat på. Jag sov verkligen inte bort hela dagen (gud va jag tjatat om det...) utan det var upp tidigt. Vaknade 10 i 8 och tänkte: "Va skönt, då ringer klockan om 10 minuter", sen somnade jag om och vaknade 9:07 och flög upp ur sängen. Det var ungefär den tiden Ulrika skulle komma, så det var att kasta sig in i duschen. Sen hade hon kommit, men jag hann få i mig frukost också. Vi åkte till Veddesta och Netonnet för att handla lite, svängde in på Elgiganten också på vägen hem. Kom hem till henne vid halv 12 och då gick vi till Centrum och hon in på jobbet. Det var rask gångmarsch så man blev rätt svettig, därför fick det bli en Fanta för att kyla ner mig lite, sen upp och prata lite till med Ulrika. Sen hemåt och var hemma för 55 minuter sen, direkt in i duschen igen för att inte stinka svett. Nu sitter jag här, ska strax bege mig till Centrum igen. In till stan och möta Carro.

Ikväll är det Sanna, Sonja och Brandur som gäller på Medborgarplatsen. Kuuuuuul :) Mika kommer till Stockholm idag med, så hon ska självklart med! Vi möter henne vid 4. Men vi hörs ikväll igen, måste sticka nu. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0