Godmorgon denna trista söndag...

Mulet, risk för regn och bara 19 grader ute... Tråkigare väder får man nog leta efter?

Jag lever då iallafall, har bara inte haft mycket tid över till att blogga. I fredags träffade vi massa folk, och när vi kom var jag tvungen att fixa matsäck. Igår var det träff med Marie och Annamia och sen Sommarkrysset resten av dagen.

Hur dagen slutar vet jag inte, det märker vi. Men nu ska jag iallafall se Melodifestivaln 2009 - finalen. Återigen kommer det ge minnen... En full globen, det kan inte vara bra?

Kommentarer
Postat av: Jennie

14 mars 2009 <3

2009-07-19 @ 16:33:31
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Ja klart man ska flängas då;) Du är ju ung med:)!

Ska du gå på nikolodiendagen då?

Jag ka garanterat gå, sen kanske vi ses på sommarkrysset igen, skulle vara kul att prata nästa gång kanske:)

Ha en fortsatt fin helg:)

2009-07-19 @ 18:52:56
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Syster i skogen

Vi kör stenhårt på Mums-Mums :-), fortfarande.....

2009-07-19 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0