Happy Pride!

Det är Pride, det är Pride, det är Priiiiiiiiiiiiiiiide!!!! Det gör att jag inte heller har tid för bloggen. Nu tar jag mig 2 sekunder för att blogga. Men det är fullt schema... Borde sova för länge sen!

Har knappt någon röst kvar om ni ville veta, den skreks sönder under Schlagerkvällen igår och inte blev det bättre av att man skrek på Pride ikväll också. Men men, den börjar väl leva nästa vecka om jag har tur. Inlägg kommer nästa vecka också, för som sagt hinns det inte med. Nu måste vi sova!! Imorgon Pride-paraden med efterföljande paradengala.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Clara

Okej ;) Jag bor vid mörbybadet ungefär, vid roslagsbanan.

2009-08-01 @ 02:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0