Harry Potter och Halvblodsprinsen

Då har man sett den senaste Harry Potter-filmen nu då, och den var galet bra! Det är en film jag verkligen kan tänka mig att se igen. Sen kan man ju lugnt säga att jag längtar till nästa film! Jag har inte läst en enda bok utom 1:an, och kommer aldrig orka ta mig igenom dem alla nu... Har därför bestämt mig för att jag tänker vänta och se sista filmen. Bara för att få sammanhanget genom filmerna. Sen kan jag tänka mig läsa böckerna!

Nu sitter jag och Carro (hon ville f.ö. inte följa med på bion) med varsin dator och glor lite på Melodifestivalen 2009 också, backstage-klippet just nu. Det är najs!


Kommentarer
Postat av: Syster

Ljudbok, Biblioteket???

2009-07-28 @ 08:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0