I'm alive, for the first time in my life...

Jo, jag lever men har bara inte tagit mig hit för att blogga... Carro var iväg och jobbade efter 12 någon gång, då ingen av oss orkade ta oss upp. Men när hon kommit hem fick vi lite lunch, och därifrån direkt till Carros mormor för fika. Behöver man nämna att man blev mätt? Var där ett tag, sen tog vi oss förbi Willys (jag köpte Troja och American Pie - Beta House) och tillbaka hit. Ner vid datorerna och blängde här ett tag, innan det blev middag vid halv 9. Gott med fläskkarré och potatisklyftor. Sen satt vi där en stund, eller jag satt kvar lite längre och pratade med Carros familj medan hon sprang upp och packade sin väska.

Det är vad dagen har bestått av typ. Lugnt tempo, en liten andpaus i allt. Alltid skönt att få vila ut lite. Men imorgon bär det av hem till Stockholm igen! Då ska vi träffa Annamia (saknad som bara den), Marie och Emma. Det blir mycket naaaajs!!! Men nu stänger jag ner här, ska packa ihop min väska och så sen blir det sova snart!

Vi hörs imorgon... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0