Priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide

Nu är den igång på riktigt, Priden är invigd! Dagen har varit händelserik, hunnit med att fira Bonnie, pratat med finaste Jess, träffat massa folk utanför galapremiären av Sommaren med Göran och hängt massa i Kungsträdgården där Pridefestivalen invigdes.. Det var kul, och seriöst: Jag tror vi alla älskar Pride!

Men jag kommer berätta allt efter denna vecka (hoppas jag). Nu ska vi se Paradise Hotel Danmark här, sen behöver jag sova. Min hals är inte snäll mot mig...


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad hände med "Twitter i vänsterkanten"???

2009-07-28 @ 08:53:29
Postat av: Mika

OMG! Jag saknar er så jag tror att jag GÅR SÖNDER! åååhh!!!!! Snart snart snart får jag joina er och pride! PUUUUUUUUUUUUUUUSS PÅ ER! <3

2009-07-28 @ 10:17:04
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0