Dagen so far!

God kväll på er. Jag har inte haft tid riktigt till att blogga. Innan jag åkte in till stan tänkte jag ha bloggat, men försökte lösa mobilbloggningsproblemet jag har... Funkar inte! Har mailat, och fått svar. Men bara frågor jag skulle svara på som var självklara. Jag är väl inte dum i huvudet?

Var in till stan idag för att träffa Marie Rödtott igen. Alltid lika trevligt! Idag stod jag väl och pratade med henne i cirka 45 minuter! Mycket trevligt. Sen tog jag mig hem igen och åt middag. Har bara suttit här sen dess.

Klockan 8 var det såklart Lotta på Liseberg, med dde bästa Tre S:en. Sanna, Sonja och Shirley. De var helt fantastiska! Galet grymma! I can catch the moon och En del är vackra när dom dör <3

Nu ska jag fortsätta se lite på TV, tjattra vidare på msn och bara njuta av sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0