Dagen

Jag är hemma, och har varit så rätt länge. Träffade Jenny inne i stan och vi tog oss ner mot Kungsträdgården, och svängde även förbi Gallerian och köpade glass. Senare tog vi oss vidare till Urban Outfitters. Där hade de massa roliga prylar! Sen tog vi oss tillbaka till Centralen där vi sa hej då och jag gick och mötte upp Carro. Vi tog oss ner mot Östermalm och förbi Oasis och sa hej till Mari från Three D, det var mysigt. Hon är go! Tog oss hemåt och har här inte gjort mycket mer än ätit egentligen... Suttit och glott vid datorerna.

Något jag måste visa er är dessa två videos. I onsdags hyllade Bounce Michael Jackson genom att samla ca. 300 dansare som dansade originalkoreografin till Beat it. Galet coolt. Jag kände mig så pass frisk då så jag tog mig in och såg när de dansade på Centralen. Ja, check it out:





Nej, nu måste vi springa ut i köket och fixa matsäck till imorgon! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0