Dagen...

Ligger i soffan och msn:ar med massa folk. Har filmen Min stora kärlek på i bakgrunden som jag hade tänkt titta på, men fastnade här vid datorn.

Idag har jag mest suttit utomhus. Varvat datorsittande med Yatzy-spel. Jag lyckades vinna 3 yatzy-omgångar i rad! Sen blidde det middag, Pasta och Köttbullar mycket gott. Sen tog vi oss iväg och handlade på ICA Maxi. Där blev jag en T-shirt och lite godis. Godis som proviant till helgen, om man behöver en sockerkick.

Mina inköp idag:

Goooooooooodis


Min T-shirt. Med texten: Never too late to Rock & Roll, kände att jag ville skämta lite.

Sen under kvällen kom mamma med godis till mig. Andra vingummin, de var galet färska. Då är de ju sådär supergoda och jag var på lite fotohumör så jag fotade skålen också! haha.



Nu ska jag strax sova här, imorgon ringer klockan 8 då jag ska iväg med syster en sväng. Man överlever sånt också. Så nu tar jag mig strax till sängen, vi hörs imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0