Då tickar klockan iväg...

Som ni nog förstår kikade jag på Allsången där Malena var sådär galet bra som bara vissa är! -på fredag, på fredag, på fredag- Det hade varit kul att vara där, men nu var jag dum och sket i det. Ibland gör man dumma saker!

Vad som mer hänt idag är inte mycket. Satt ute 2 timmar med datorn, men blev sen för rastlös då jag inte satt så skönt. Men positivt att internet sträcker sig dit ut. Jag har försökt blogga lite på Zoot, men går inge bra. Jag är alldeles för rastlös för att sitta med en och samma sak. Jobbigt med lov när man bara är hemma. Men på torsdag får jag saker att göra, då blir det äventyr igen :)

Har bara suttit och glott runt på datorn, ätit glass och kikat lite på TV. Hjälpt min moster med Facebook också. Av någon anledning är dagen nu förbi, vilket är rätt skönt ändå. Jag tänker sova snart, ska sätta i en film eller Rena Rama Rolf och sova till det. Jag tror det blir bra! Vi hörs imorgon

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0