Ja, jo, godmorgon typ.

Vi säger väl godmorgon då. Dagen har varit väldigt seg i sig. Det började imorse vid halv 8 då klockan ringde, för att Carro och Sara skulle hinna med sina transporter hem. Vi åt frukost och sen packade de i ordning sina saker, och tog sig iväg. Jag orkade inte följa med, haha. Istället ka jag mig ner i sängen igen och sov ytterligare några timmar. Det var skönt, men dagen segades igenom ändå rejält. Problem med en resa i juli, som kommer gå och helvete. Lite fönsterputsning innan det började regna. Det började regna och det var ingen idé att fortsätta då. Sen la jag mig ner i sängen och somnade på typ 2 sekunder. Sov i 2½ timme.

Nu sitter jag och tittar lite på Livet är en schlager, den är grymt bra alltså! Alla replikerna alltså. Låtarna. Karaktärerna. Ja, allt! Sen ska fortsätta Mellonörda mig och kolla på Melodifestivalen 2009 :)

Vi hörs senare, jag lär ändå inte kunna sova än på ett tag i och med att jag sov under eftermiddagen.


"Du ser ut som någon som ätit risgrynsgröt med mjölk, å spytt!" - Livet är en schlager <3


Kommentarer
Postat av: Mika

Life is a Schlager <33333333333333333333333333333333

2009-06-19 @ 00:21:41
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0