Jo, jag lever faktiskt...

... men har försökt plugga hela dagen. Var hemma från skolan för jag behövde sova och kände mig lite hängig, men nu mår jag toppen! Har som sagt försökt plugga lite, men som vanligt går det inge bra för mig... Jag och plugga hemma går inte ihop.

Något jag ändå fått klart är Digitala Berättelsen som skulle redovisats idag. Men eftersom jag var hemma så får jag väl göra det imorgon istället! När jag skulle hitta en bild på fattiga barn i Afrika hittade jag den här bilden:



Den förmedlar så mycket känslor... Man lider med dem, och inser att de verkligen behöver all hjälp de kan få! Att se barn äta mat ifrån marken är verkligen hemskt! Jag skulle vilja göra så mycket för att hjälpa dem, bidra med massa pengar och allt. Tyvärr har jag så lite pengar i månaden att pengarna inte räcker till sånt... Men när jag väl får en större inkomst SKA jag hjälpa så mycket som möjligt!!!! Det lovar jag mig själv här och nu.

Nej, nu väntar sängen och imorgon skolan... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0