Man kanske skulla passa på att blogga...

... när man ändå sitter här vid datorn. Det som det faktiskt inte blivit mycket av idag. Vaknade, duschade och åt frukost och tog mig sen ut till solen. Låg där i kanske 2 timmar innan jag blev alldeles för rastlös och inte orkade ligga kvar. Då tog jag mig till skuggan, jag och mamma spelade lite maxiyatzy. Kvart över 4 tog jag mig till stan och mötte Carro. Vi tog oss till Clas Ohlson och handlade en rolig sak. Hem för mat och lite så..

Vid halv 9 tog vi oss iväg till centrum och hoppade på bussen till Sollentunavallen. När vi hittade själva stället ringde vi Annamia och hon var redan påväg då, så mötte upp henne. Vi gick och satte oss på ett berg och pratade med henne i ungefär 45 minuter innan hon var tvungen att åka.

Vi var hemma strax före 23. Då tog vi lite glass, och sen satte vi oss här. Började blogga då typ på en gång, samtidigt som vi kollade på Melodifestivalen 2005. Kikade på finalen, och började se Bengtzings framträdande. Mitt i första refrängen så kollade vi Facebook, massa statusar om Michael Jackson med R.I.P och så. Aftonbladet nästa för att se vad de menar, och ja nu vet ju alla! Då var inget bekräftat men vi var tvugna att få reda på om det stämde... Så vi är fortfarande vakna, och jo det blev bekräftat för 30 minuter sen på CNN.

Men nu slocknar mina ögon och jag vill också komma upp i tid imorgon. Vi hörs då! Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0