När man borde plugga...

God eftermiddag!
Här sitter jag i soffan i mitt rum och bara gör ingenting... Kom från skolan för 2½ timme sen och borde ha pluggat! Men har jag gjort det? Nej... Så långt har jag inte kommit ännu. Men jag måste ta tag i det åtminstone. Jag vill liksom inte ha IG i Svenska A... Vore inte så kul. Dessutom vill inte min lärare ge mig det, för hon vet att jag kan. Men ja, håll tummarna för att jag hinner klart innan onsdag! Betygen ska senast vara satta onsdagmorgon om jag fattade en lärare rätt. Får väl sitta upp hela nätterna och plugga då...

Nu vankas snart mat iallafall, vilket ska bli gott. Sen blir det plugg, plugg, plugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0