Söndagkväll

Då har större delen av söndagen passerat förbi. Den började imorse vid halv 8 då klockan ringde, för Sara behövde komma upp och ta sig hemåt. När hon åkt la jag och Carro oss i sängarna och somnade om, var galet trötta då! Vaknade igen typ kvart i 12 och drog oss ett tag till i sängarna, med lite TV-tittande. Upp och åt frukost och tillbaka till datorerna. Vi kollade på film också Final Call, och fikade ute i trädgården med pappa och Theo. Vid 4 tog vi oss in till stan och Carros buss. Där sa vi hej då och jag åkte hem igen. Inte hänt så mycket sen dess, sällskapade från centrum och hem med Ulrika som hämtade Theo.

Nu sitter jag bara här och gör inte mycket. Lite msn och TV. Funderar på att se Göta Kanal, då jag missade den igår... Får se hur det blir. Ska börja med att se klart filmen som jag ser nu, som visas på Disney Channel.

En liten update blev det iallafall, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0