Upp tidigt, trots sommarlov...

Sommarlov har jag, men inte sover jag för det. Idag var det upp vid halv 10 och duscha, frukost & allt sånt där nädvändigt. Halv 12 var jag ute vid Hötorgscity och vinkade till Annamia. Typ bara sekunder senare så kommer en bekant människa gående inifrån och ut. Det var Anna Mourou! Kul att se henne igen, hon hälsade glatt och jag fick en kram. Pratade lite snabbt med henne. Hon var där för att Ragdollz skulle uppträda. Kul att se de där, och de som uppträdde var Cherie, Carmel, Joao och Mario. De är grymma alltså! Dagen gick, jag fick komma dit upp en stund innan Carro kom också för att Annamia skulle få mera sällskap. Sen kom Carro och dagen rullade på med lite mer uppträdande från Ragdollz, lite Fotboll-freestyle och spelande av Fussball tillsammans med Martin, Michael och Johanna.

Dagen avslutades på Donken med Annamia. Vi satt där i kanske en timma och pratade och åt,  sen sprang vi till tunnelbanan då Annamia behövde springa. Kramkalas och sa att vi hörs via telefon.

Nu måste vi sova här, imorgon är det nya äventyr som gäller. Då ska vi till Flen och träffa Sara och på kvällen är det Jessica Marberger som gäller, som är där med Markoolio... Klockan ringer 06:00!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG Människa xD.. kan du inte ge mig ett schema på allt du har för dig?:P så ja kan hålla nååågon koll xD

2009-06-14 @ 13:18:07
URL: http://beautifulminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0