Dagen lider mot sitt slut.

Då var det kväller här. Klockan passerar mycket, och jag borde snart gå och lägga mig. Börjar faktiskt bli lite trött också, och tur är väl det. Jag vill upp tidigt imorgon för jag vill hinna ut och sola länge!

Idag var det tänkt att jag skulle ha putsat fönster hos mammas morbror, men det gick inte på grund av olika anledningar (som jag själv inte ens har koll på). Så då blev det dels sovmorgon, eller alltså efter att Sara gått vid halv 9. Sov till 11 då mamma kom in och frågade om jag skulle vara inne hela dagen i det fina vädret, och det skulle jag. Men först efter lunchen.

Någon gång vid halv 2 tror jag klockan var gick jag ut, och våra grannar var ute då med. Vi tog och spelade lite Yatzy, jag fick vinna en gång iallafall! Sen fick jag en förfrågan av min granne om jag kunde hjälpa henne med hennes nya video hon köpt, för hon fick inte till det. Självklart ställer man upp, framförallt när man tjänar pengar på kuppen ;) haha. När jag var klar med det, och ställt om TV-apparater och sånt också så kanalplatserna var samma på alla så gick jag ut igen, då blev det middag där. Korv med bröd. Under tiden satte jag mig i solen för att få lite värme, men solen var ju påväg ner så det blev till att flytta ett antal gånger och tillslut när gräsmattan var slut gav jag upp och gick in.

Ikväll har jag sett på Sprängaren som visades på TV4 Film, galet bra är den! Ett längre samtal med Carro har det också blivit, trevligt. Nu väntar dock sängen.

Morgondagens planer:
- Sola
- Carro kommer
- Träffa Annamia


Blir nog en rätt bra dag. Godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0