The day is over...

Dagen är över igen... I skolan hade vi Engelska och Foto. På foto visade jag min Digitala Berättelse, och nej det gick inte så bra direkt. Jag känner det själv att det inte gick bra... Hon verkade inte så lyrisk över den direkt. Så det gick skit, men skitsamma! När det var slut så var det resurstid och jag jobbade på med svenskan. Hann göra klart första loggen och började på skräcknovellen som jag kom ganska långt med. På vägen hem passerade jag centralen för att säga hej till Bonnie och hennes kompis lite snabbt innan de åkte. Trevligt!

Här hemma har jag inte gjort mycket. Jag och Carro har suttit vid datorerna den större delen av kvällen. Man fastnar så himla lätt här. Men har msn:at en del, vilket varit trevligt. Är ju inne på msn mindre och mindre för varje vecka som går.

Imorgon är det massa förberedelser inför studentmottagningen imorgonkväll. Emelie springer ut klockan 13! Men så ska man hinna med skola också. Lyckligtvis tar 3:orna där också studenten imorgon så vi har klassens dag och vi ska typ ha picknick i Humlegården. Jag är bara där och tar närvaro (då jag är friendsare) sen går jag ganska snart typ. Nästan iallafall, vi börjar 11 och jag ska möta min moster klockan 12.

Något som är intressant är att typ ingen i klassen tänker komma och frågar om jag ändå kan skriva upp dem som närvarande... Inget jag tänker göra, för det är som vilken skoldag som helst. Det är obligatorisk närvaro. Jag bryr mig inte om ifall de stannar eller inte, men bara att de varit där någonting iallafall. Jag har ju ändå ingen koll efter 12 så då får de gå om de vill. Men ja, ska bli intressant att se hur många som kommer.

Nej, sängen var det. Vi hörs imorgon, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0