Hur dagen har sett ut hittills!

Inte kom jag ut någonting då efter frukosten. Inte senare heller, har bara varit ute en gång. Det var när jag åkte med pappa upp till Centrum för att handla någon middag. Det blidde kebabkött med strips, gott var det!

Nu sitter jag bara här och msnar lite, försöker se lite av Sommarkrysset från i lördags samt försöker ladda ner VLC Media Player, men min dator är inte så snabb. Det går segare än segast kan jag tala om. Men tids nog ska väl den också vara nere, och jag kan kanske se en film på datorn utan att det ska haka upp sig och allt sånt. Vi får ju hoppas på det bästa :)

Under dagen har jag också hunnit se Jönssonligan dyker upp igen. Den är kul den! Men nu ska jag ikväll se Göta Kanal 2, om jag lyckas få ner VLC... Vi får se helt enkelt hur det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0