Nu vare Beck

Nu är det dags för Beck på TV4. Efter det ska jag nog sova. Har iallafall sovmorgon till 11:50 imorgon, vilket är oerhört skönt!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, var upp till centrum med mamma och syster en sväng. Bränt ner lite bilder på skivor också, men det lär behövas en del skivor. Bara juni behövdes det 1 skiva till, april o maj på en... Så får köpa hem några stycken lite senare.

Imorgon börjar veckan, THE VECKA. Just nu ser den lite annorlunda ut än planerat, men vi ska ha skoj ändå!!! Inte mycket tid över för att göra andra saker, imorgon är ända dagen. Men då behöver jag klippa mig...

Nu börjar filmen här igen, så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0