1 maj!!

Nu är vi inne i maj, månaden som bygger upp inför sommaren. Nu börjar allt igen, det händer så sjukt mycket! Min kalender är i princip full, och det är den större delen av sommaren.

Idag blir det ut på nya äventyr igen, Uppsala står det på kartan och konserthuset är huset i Uppsala. Christer Sjögrens Jubileumsshow är det jag och Carro ska på, igen... Ska bli mycket kul! Tåget går strax efter 3, och är framme strax innan fyra. Då möter jag Carro som är 10 min tidigare än mig, sen vet jag inte vad vi tar oss till med fram tills showen börjar. Hoppas på att hinna träffa Marie innan showen börjar någon gång, men det återstår att se.

Showen börjar iallafall klockan 20.00. Sen när vi kommer hem vet jag inte, beror helt på vilken tid showen slutar och så. Men senast 2 är vi hemma, och lär väl vara trötta då så ingen blogg blir det tror jag.

Vi hörs imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0