Det är verkligen sommar ute...

Just nu sitter jag och tittar på Babben & Co och kollar ut, det är fortfarande ljust ute. Ett konstaterande är att sommaren verkligen är här. Något vi alla nog lagt märke till tidigare egentligen, men nu känns det! Sen att det drar med sig pollen är väl enda nackdelen...

Gårdagen var verkligen grymt bra, showen var nästan lika bra som sist. Den var ju förlängd nu, och det blev lite väl mycket prat. Men Pernilla var grym som gästartist, men vi saknade My heart will go on i showen. Picadilly Cirkus är bra, de körde med originalkoreografin också. Att vi från början hade skitplatser (man såg inte scenen om man satt på stolarna.) spelar ingen roll, för i 2:a aktern flyttade vi ner till 2 lediga platser på rad 1. Där såg vi mycket bättre, Marie kom ner under Vi vet allt om Christer och Carro fick tävla, hahahahaha. Sjukt kul när hon vann, när Christer typ skrämmer livet ur henne. Jag tror aldrig jag garvat så mycket i hela mitt liv! Det är svårt att skriva ner, man måste uppleva det...

Idag drog Carro strax efter 12. Vid 2 någon gång träffade jag Niklas, en kompis som jag inte träffat på många år. Så det var kul. Hem till middagen då vi grillade, gott.

Nu är Babben strax slut och jag o min syrra ska se på film då, High School Musical 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0