Final i Eurovision Song Contest ikväll!

Ikväll gäller det. Vinna eller försvinna. Opera eller ballad. Grekland eller Sverige. Succé eller bottennapp.

Sverige går i kvällens Eurovision Song Contest ut som nummer 4 och Malena och superkören kommer prestera hur grymt som helst. Nervös är väl det minsta man kan säga att det kommer bli. Alla favorittippade som finns i år. De är så många: Grekland, Norge, Azerbadjzan, Ukraina, Storbritannien och ett antal till...

Själv tror jag att Sverige kommer placera sig ganska högt ändå. Möjligen inte vinna, men mycket högt! Hur som helst så blir det en spännande omröstning och jag kommer dö ett antal gånger, dels under uppträdandet, och under omröstningen.


Malena och superkören <3

Kvällen spenderas här hemma. Tillsammans med Carro, mamma, pappa och Ulrika. Ska bli kul och har laddat upp med massa gott att äta.

Godis
Chips
Popcorn
Läsk
Glass
Maränger
Strössel
(färgat blått och gult)

Nu är det inte långt kvar... Bara 1 timme och 40 minuter. Först är det Babben & Co klockan 20 med bland annat Charlotte Perrelli, Bert Karlsson och Linda Bengtzing

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det igång, Norge tar hem skiten! Och jag lovar att jag ska vara på plats där nästa år!

Vem tycker du ska vinna!?

Ha en trevlig ESC-Kväll!

2009-05-16 @ 22:00:34
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0