Imorgon är en annan dag...

Dagen lider mot sitt slut. Lördagen är över. Lördagen som jag tycker har känts som en söndag. Inte vant att vara ledig 3 dagar i rad. Men det finns med andra ord en dag kvar på helgen, som jag tänker viga åt pluggning. Måste fixa mina Svenska-uppgifter. Men hur långt jag kommer får vi se. Manus måste också pluggas!

Imorgon så är det även första repen inför Eurovision Song Contest. Malena Ernman repar på scenen 11:10. Nej då, jag längtar inte efter att läsa alla rapporter. Nej då. Gah, jag vill vara i Ryssland nuuuu... Men får heja på Malena med superkören (lånar namnet av Mika) hemifrån!!!

Nu ska jag lägga in de nytvättade kläderna i garderoben och sen ta mig till sängen, kolla Melodifestivalen 2009. Nej, jag tröttnar aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0