Jodå, jag är vid liv...

... men Blogg.se har som vanligt problem när man ska blogga. Om det inte är för att inläggen tar tid att publiceras ut så är det för att publiceringsverktyget slutar funka, man kommer inte in på sidan. Det borde väl inter ta så lång tid att få allt att funka?

Vaknade mellan 9 och 10 någon gång, efter att sovit cirka 9 timmar. Det var så himla skönt! Behövdes, och nu är batterierna ganska så omladdade och det behövs imorgon.

Än så länge har jag hunnit sitta här vid datorn några timmar, varit iväg och handlat i Arninge. Både mat, kläder och hårstyling. Lagat lite pannkakor här hemma med, måste ju ha någonting med mig att äta imorgon. Tror man lär bli rätt hungrig av att göra 3 föreställningar. Första är slutsåld, det kommer bli helt galet kul.

Jag kom precis på att det inte är många timmar kvar tills premiären... Om 15 timmar så har vi ganska nyligen kört igång första föreställningen, shit alltså. Kuuuul!!! Därför kanske man ska ta en titt eller två till i manuset, bara för att se att allt sitter. Plugga musikordningar är viktigast, det har alla haft dålig koll på under repen! Well, vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0