Utanför fönstret slår våren ut, marken blir grön igen...

Då har man hunnit med en konsert, ett långt telefonsamtal med Carro och packat på ytterligare några timmar.

Konserten gick bara bra. Jag är nöjd med framträdandet iallafall, det viktigaste! Hade gått ännu bättre om jag varit tillräckligt uppsjungen, men det gick ändå. Låten är verkligen hur fin som helst, och det var jättekul att framför den i Kapellet där vi höll till. Sådan akustik! Sen sjöng Adrian (en annan sångelev) Hallelujah och den ger verkligen rysningar varje gång man hör den låten! Den är också himla bra.

Packad och klar är jag till imorgon. Då bär det av mot nästa äventyr. Jag åker upp till Carro och Sandviken för invigning av Göransson Arena. Bästaste Jessica uppträder och vi hoppas på att få komma in och se det. Träffar henne kommer vi göra, det har vi redan bestämt med henne.

Ingen dator åker med, men kanske lånar Carros så jag får ut ett inlägg eller två ändå! Det märker vi. Mobilblogg finns ju också. Annars hörs vi igen på söndag då vi åker hem till Stockholm!

Nu ska jag sova och överleva en skoldag innan jag åker, så dags att sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0