25 november

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva... Jag har ingen ork att skriva om Stjärnklart, utan det kommer isåfall senare. Fast det vet ni väl hur det brukar bli, haha.

Men dagen bestod först av skola och TV-produktion. Nästa vecka spelar vi in, det känns inte bra någonstans... Jag känner mig inte redo alls måste jag säga! Men det blir väl bra till slut... Efter skolan åktes det in till stan och filmade ett inslag till programmet, det tog väl lite mer tid än det behövt.

När vi var klara gick jag och Carro (som joinade filmningen) till Åhlens där vi mötte upp Lollo. På Åhlens satt Carola och signerade sin nysläppta julskiva "Christmas in Betlehem". Lollo var upp och pratade lite och jag agerade fotograf. Det blev automatiskt att jag och Carola började prata lite snabbt också, jag gillar henne! Hon är söt!

Nej, nu måste vi ta oss till sängarna här strax... Jag måste upp tidigt imorgon då jag börjar halv 9. Så, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0