Stressigt...

Under hela dagen igår planerade vi vårat TV-program till TV-produktion. Det var enda lektionen vi hade då! Många bitar börjar falla på plats, men det allra viktigaste är inte klart någonstans. Det är gäster, vi har inga gäster alls! Arne Weise kunde inte, de andra har vi inte fått tag i än. Arne ringde jag nu ikväll och pratade med, och man förstår att han har fullt upp. Vi har också försökt fått tag i en julkör idag, utan större framgång. Fast just nu känns det som vårat minsta problem...

Imorgon ska vi jaga ersättare till Arne, någon annan som varit julvärd på SVT. Även våran gäst #2, Charlotte Perrelli, ska vi försöka få tag i. Men vi får se hur allt går!

Nu måste jag sova, har även idrottsprov imorgon. Jag har inte pluggat något, men behöver bara en påminnare på allt då jag nyligen pluggade in allt! Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0