Kryssningen är över!

Hemma från kryssningen är jag. Båten landade vid halv 4. Men jag berättar om allt det imorgon (idag) förhoppningsvis. Jag borde verkligen sova!!!

Men idag så när vi kommit iland var vi förbi Emma (Sheelah) en snabbis på jobbet, senare så var det galapremiär för filmen Trubbel i Paradiset på Rigoletto, så vi drog oss dit. Träffade på massa härliga människor.

Bland de vi träffade var: Tobbe, Velvet, Lina Hedlund, Emilie o Sara i Sheelah, Molly o Eric, Lisa Stadell Evelina som var lärare på Camp Lingman, Carolina Gynning och finaste Sonja.



Innan jag går o lägger mig måste jag bara säga åt er att kika in Jessicas blogg och Charlottes blogg.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0