Oj oj oj, va mycket som händer...

Jag lever, ganska så mycket också! Men det har varit många hektiska dagar så jag har inte hunnit med bloggen. Camp Lingman i 3 dagar var helt galet kul, och jag sov över där båda nätterna även fast det inte var tänkt så. Men det hela blev mycket lättare då. Fredagens väckning av alla ungdomar var rolig, Tomas iklädd militärkläder och med visselpipa stormade han alla rummen och väckte alla. Sen tog Annamia med dom ut på en joggingtur följt av fyspass med Tomas. Det var kul att se, alla ungdomarna var totalt DÖDA! Ungefär...

I söndags var jag och Carro till Upplands Väsby och såg på Linda Bengtzing som uppträdde i en bilhall där, människan är fantastisk! Jag saknar henne redan. Träffade Mika innan på Centralen, kuuuul!

På kvällen där så var jag på ett fotojobb inför ett stort evenemang, det blir spännande... Vet inte om jag får säga något än, men det kommer senare.

Igår måndag var det först tillbaka till skolan och sen på kvällen var jag och Carro på Schlagerfeber på Golden Hits, SÅ.HIMLA.GRYMMA var de!!! Kul att se dem på sitt mer vanliga ställe, och inte de stora scenerna på Pride o i Kungsan. Dessutom var det premiär igår på Golden Hits. Hemma klockan 2 och somna vid kvart i 3, upp 7 idag. Trött? Nej inte så jätte faktiskt... Konstigt! Har genomlidit en lång dag nu, men tänkte ta mig till sängen och sova. Så jag kommer ikapp lite, därför säger vi godnatt. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ett fotojobb! spännade:) vad är det får något?, Blev nyfiken nu ju!

Hur är det annars då mkt att göra ser det ut som:)?

2009-09-22 @ 22:56:38
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Vad fina ni var på bilden!!! Lyckos er som fick träffa henne! Hua!!! Vad du flänger runt men det gör du rätt i , lev livet!!!Ursäkta mig för att jag bombarderar dig med frågor.. Kan vi också få samma info som Linn på Ssdl? Och var når man EL i Sheelah? Simon vill så gärna "höra av sig" och givetvis vill "kycklingmamman" hjälpa till ,jag har ju minst sagt tråkigt och svårt att fylla all ledig tid här hemma under sjukskrivningen.... Var rädd om dig när du är ute och far!! KRAM E-M. Ps. Min epost är : [email protected] Ds.

2009-09-23 @ 13:05:03
Postat av: Jennie

Holyshit vad hon är söt !

Asfin bild! :D

2009-09-23 @ 17:10:43
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0