Ibland behövs lugna dagar...

Det har jag tagit mig idag, har inte gjort mycket alls. Mestadels suttit här vid datorn och blängt lite på TV. Jag och Carro skippade Singing Bee idag, ingen var särskilt taggad för det eftersom det inte alls är samma sak längre. Därför blev det en skön hemmadag för mig. Man måste ha dem ibland.

Något jag dock borde gjort var att börja fundera över mitt rum, hur ska jag göra här för att få det så bra som möjligt?! Ja, det tål att funderas på...

Nej, nu ska jag sova. Imorgon är det åter till verkligheten och skolan, börjar strax efter 11. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej! Tack för tipset!!! skall du/ni gå på detta i år??? Några andra nyheter ang något???

Var rädd om dig!!! KRAM E-M

2009-09-14 @ 08:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0