Sista dagen...

Nu är det sista dagen, sista dagen innan jag fyller 18, sista dagen som barn, sista dagen innan det stora allvaret börjar och man blir vuxen. Eller ska man se det som det stora äventyret?

Hursomhelst så ser jag fram emot att fylla vuxen. Man får mer ansvar, och mer frihet. Frihet som jag egentligen har väldigt mycket av redan, men känslan av att kunna bestämma mycket själv... Man får gå på krogen, man får rösta och man får studiebidraget direkt till egna kontot. Ja, massa saker som händer när man fyller vuxen.

Imorgon väntas krogbesök, och jag ska handla någonting i baren bara för att. Krogbesöket har blivit noga utvalt, det blir en krog där det bjuds på väldigt härlig musik ifrån Sara Varga. Kompar gör Lars Hägglund. Martin och Fina från Schlagerfeber uppträder de med tillsammans i Romance. Kommer nog bli en trevlig kväll hoppas jag!

Bye bye 17 år, hello Vuxen!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej "Micke"! JA välkommen in i vuxen världen!!!:) GRATTIS!!!! KRAM Eva-Marie & Simon.

2010-04-08 @ 13:05:59
Postat av: Anorah

Grattis Micke!

2010-04-08 @ 18:36:02
Postat av: Sara

DU är utmanad i min blogg!

2010-04-26 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0